niedziela, 13 listopada 2011

Gwieździsta broszka



Torty z broszką były dla mnie od dawien dawna obiektem westchnień.
Podziwiam,zachwycam się i marzę o tym aby takie zrobić.
Mistrzowie fachu zręcznie wiedzą i potrafią udekorować prosty tort który będzie miał jeden przepiękny akcent-broszkę.


Moja dzisiejsza propozycja dla Was to broszka z lukru florystycznego-flower paste,z dodatkiem srebrnych perełek,zwinnie udekorowana lukrem i pomalowana srebrnym barwnikiem.


Moja wstępną koncepcja była broszka z ręcznie robionymi perełkami z lukru a następnie pomalowanymi na perłowo.
Niestety odeszłam od niej zastępując perełkami srebrnymi,kupionymi ze sklepu.
Po prostu lenistwo:)

Tak więc;
Rozwałkowałam lukier,odcisnęłam dwa różne wzorki, wycięłam dwie gwiazdy w dwóch rozmiarach.
Jeżeli Posiadacie wykrawaczki-plus i oszczędność czasu,ja wyrysowałam,wymierzyłam i wykroiłam gwiazdki na papierze.

Wycięłam także kółeczko i przykleiłam w środku większej gwiazdy,przy pomocy lukru.
Przepis na royal icing- tutaj






Pomalowałam gwiazdki w tym samym kolorze;barwnik perłowy z dodatkiem koloru brzoskwiniowego.
Pozostawić do wyschnięcia na min.12 godz.



Dwie gwiazdki przykleiłam przy pomocy lukru(royal icing).
Wycisnęłam szprycą-tylek rozmiar 2,lukier na brzegach większej gwiazdy.
Przykleiłam perełki na rogach obydwu,przykleiłam środkową część na małej gwiazdce-wszystko kleiłam lukrem.




Przykleiłam dookoła  kulki ,perełki.





Przykleiłam drugi rządek perełek dookoła.



Trzeci rządek perełek u góry.


Trzeci rządek-przyklejony!
Najlepiej jest przyklejać rządki w pewnych odstępach czasowych aby mogły wyschnąć co nieco i nie rozsuwać się.




Tylkiem udekorowałam górną,mniejsza gwiazdkę na jej brzegach.


Przykleiłam perełki w zagłębieniach.



Tylkiem rozm.1,
wycisnęłam lukier robiąc pewnego rodzaju linki łączące część perełki i brzegów gwiazdy.




Tak wyglądała moja broszka w trakcie suszenia.
Już sama w sobie wygląda dość ciekawie:)



Po minimum godzinie lukier był już suchy i przystąpiłam do malowania poszczególnych części.
Wymieszałam srebrny barwnik z czystym alkoholem i cieniutkim pędzelkiem rozm.0, pomalowałam brzegi większej gwiazdy.



Pomalowałam cieniutkie linki...

oraz brzegi mniejszej gwiazdki.

Tak pomalowana broszkę należy pozostawić do wyschnięcia na kilka godzin w suchym miejscu.
Będzie się przepięknie prezentować na białym torcie w elemencie bocznym z drapowaniami:)
Polecam.


2 komentarze:

Bonjour pisze...

Pur si simplu superb. Felicitari.

monika's cakes pisze...

Thank you.Yes,it is very easy and simple to do it.

Prześlij komentarz

Popularne posty