sobota, 4 grudnia 2010

Motyl Art

Zrobienie takiego rodzaju motyla z lukru plastycznego jest banalnie proste.
Niewiele nam potrzeba,bo zapewne każdy z was ma coś w kuchni czym można wyciąć chociaż dziurki w skrzydełkach.




Ja jak widać na zdjeciu powyżej postanowiłam użyć wycinaczek które zakupiłam przez internet u Lindy- 
www.lindyscakes.co.uk
Tj.-Wycinaczki 'Indian scrolls and petal cutters' i 'Small tea drops cutters'.
Wycinaczkę do motyli w trzech rozmiarach kupiłam w
Tk Maxx'ie jakiś czas temu.
No i końcówki metalowe do szprycy,małe dziurki w dwóch rozmiarach oraz do róży.

Użyłam lukru florystycznego wymieszanego z 1/4 ilości lukru plastycznego.




Rozwałkowałam lukier  na grubość 50 mm(mniej więcej,nie za cienko)
Wycięłam za pomocą wykrawaczki do motyli duży i średni motyl.


Dodaj napis





Następnie przy użyciu wycinaczek wspomnianych powyżej,powycinałam dziurki po obu stronach skrzydełek.
Wzorek-według waszego uznania :)







Tułów motyla zrobiłam z pomarańczowego lukry florystycznego,uformowanego na kształt powyżej.
Przy użyciu noża-tępej części,ponacinałam poprzeczne linie na tułowiu.
Czułki-pręciki do kwiatków,lub możecie użyć białego cienkiego drucika.
Nadziałam na biały drucik rozmiar 22.




Teraz czas na malowanie!
Użyłam 4 kolorów.
Żółty wymieszałam z połyskującym różem,oraz kolor fuksji z miedzianym-połyskującym.
Kolory według waszego uznania-wasz motyl-wasze artystyczne wizje:) 


Suszenie!
Motyle ułożyłam w złożonej kartce sztywnego białego papieru do drukowania pod kątem(to nie ten na zdjęciu).
Po wysuszeniu,przykleiłam świeżo zrobiony tułów .



Tułów pomalowałam na świeżo kolorem miedzianym-
połyskującym.


A tak  przez nockę skrzydełka schły:)


Motylek gotowy do lotu:)

Motyl Art-gotowy do lotu:)

Powodzenia wam życzę!
Monika






3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam,
Jakich barwników/farbek Pani używa, tj. w płynie, żelu, czy proszku?
Aneta

monika's cakes pisze...

Do tego projektu użyłam barwników pyłowych-czyli w 'proszku'.

Anonimowy pisze...

Jejus, wspaniały ten motylek,gratuluje talentu.

Prześlij komentarz

Popularne posty