niedziela, 16 stycznia 2011

Kwiat dzikiej róży


Kochani,wierni czytelnicy
mojego bloga-
Niestety jak na razie nie mogę prowadzić bloga.

Przerwa spowodowana jest moja zmiana kraju zamieszkania etc.
Zycie nabrało znacznie większego tępa i nie mam czasu na moje hobby.
Zapewne powroce jeszcze w tym roku.
Bardzo dziekuje za maile i slowa wsparcia na facebooku.
Serdecznie pozdrawiam,i jesli macie jakies pytania-chetnie odpowiem w miare swoich mozliwosci.

Pozdrawiam
Monika



Witam w kolejnej kwiatowej odsłonie mojego bloga:)
Jak zdążyliście zapewne zauważyć,prezentowany kwiat trochę przypomina dzika różę.
Trochę-robi ogromną różnicę pomiędzy prawdą a fikcją.
Niestety,tak nie jest a po prawdzie nie wiedziałam jak mam go nazwać:/
Nie jestem botanikiem tak więc nie znam wszystkich gatunków kwiatów:/
Moja inspiracja to dzika róża w połączeniu z ciemiernikiem.

Poniżej możecie zobaczyć tego drugiego.

Użyłam :
wykrawaczek do róży średniej wielkości
żółtych nici-należy owinąć wokół 2 palców około 120 razy,zsunąć i tak jak w poprzednim projekcie zahaczyć na drucik rozmiaru 26,przeciąć u góry w miejscu łączenia się nitek.Końcówki nitek umoczyć delikatnie w kleju spożywczym lub roztrzepanym białku,zanurzyć w żółtym barwniku pyłowym-strzepnąć nadmiar barwnika i pozostawić do wyschnięcia.
Drucik owinąć białą taśmą florystyczną i w ten oto sposób otrzymamy centrum-pręciki kwiatka:)





Biały lukier florystyczny należy rozwałkować 
i wykroić 5 płatków.
Biały drucik florystyczny rozmiar 30 lub 28 umoczyć w kleju spożywczym a następnie zrolować na nim
(odrobinę jak widać na zdjęciu)
przechodząc w dół, lukru florystycznego.
Przykleić drucik z lukrem na płatek dociskając delikatnie,(nie potrzeba smarować płatka klejem!!)
w taki sposób aby u dołu pozostało co nieco lukru na druciku.





W taki oto sposób widoczny na zdjęciu powyżej,
uzyskamy 5 identycznych płatków.




Przenieść płatki na gąbkę florystyczną,oprószyć mąką ziemniaczana i pofalować brzegi przy pomocy narzędzia kulkowego.






Powiesić do przeschnięcia na około 15 minut.




Czerwony barwnik pyłowy wysypać na papierowy ręcznik i przy użyciu małego pędzelka pomalować dolna część każdego płatka.







Żółtym barwnikiem pomalować górna część płatków.




Połączyć płatki odchylając w pożądany sposób z pręcikami.
Owijać zieloną taśmą florystyczną.







Zrobiłam kilka pączków kwiatowych 
i połączyłam je z kwiatem.





Z drugiej strony połączyłam listki.
Listki róży,lecz łączone jeden za drugim zieloną taśmą florystyczną.





Tak wygląda gotowy kwiat jeszcze bez połączenia z pączkami i listkami.





 A  tak wyglądają prawdziwe kwiaty ciemiernika.
Być może będą inspiracja dla was:)


Powodzenia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popularne posty